هشتمین خورشید ولایت

هشتمین خورشید ولایت
امام رضا (ع)
 

حدیث

از راه دوری مولا جان به پابوست اومدم

لایق نبودم اما با هزار امید اومدم

همچو کبوتر دور حرم پر میزنم

بس که تو خوبی فقط به تو سر میزنم

مولا،آقا ،بیا که خسته شدم

مولا،آقا،ببین شکسته شدم

دل غریبم مولا جان بهونه میگیرد

به شوق عطر کوی تو ترانه میگیرد

رضا رضا جان تویی همه هستی من

رضا رضا جان تویی می ومستی من

تو اسم اعظم تو قبله دل یا رضا

پناه عالم تو حل مشکل یا رضا

مولا، آقا،بیا که خسته شدم

مولا،آقا،ببین شکسته شدم

دلم به لطف و کرمت صفا میگیره

هر مریضی تو حرمت شفا میگیره

مریضم و دوا میخوام به جان زهرا

از تو آقا شفا میخوام به جان زهرا

آقام آقام آقام آقام رضا رضا

توی خلوت دلم فقط خودت خونه داری

کنج این خونه بیا ببین یه دیوونه داری

هر کیم یا هر چیم از راه دوری اومدم

نکنه ردم کنی بگی برم ، بگی برم

میزنم صدا از هر سو

یا رضا ضامن آهو

یا رضا ای گل خوشبو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 12 آذر 1391 ] [ 6:36 ] [ مهران ] [ ]
درباره وبلاگ

من یه کرد هستم و به کرد بودنم افتخار میکنم،این وبلاگ رو به خاطر علاقم به امام رضا(ع) درست کردم،امیدوارم یک روز این افتخار رو کسب کنم که برم پابوس امام رضا(ع) راستی به وبلاگ من خوش اومدید نظر یادتون نره
نويسندگان
آخرين مطالب